Journal Entry #184

Saturday
December 15, 2018
06:06 PM

I wanted to write this yesterday, I really did, but I ran out of time. 😦

On Thursday, boyfriend worked the night shift and I decided not to go into work at all. It was a bit after 9 PM when he got home, so we went to Applebee’s for their half-priced apps again. πŸ˜€

IΒ  wasn’t super starving because while boyfriend was at work, I made myself some noodle stir-fry with a stir-fry kit!

We ended up bringing some of the wings home but, they were eaten later that night anyways. πŸ˜‰ I was also reading Jess’ blog and came across a beautiful photo of french toast– I just had to ask boyfriend to make us some!!

I spent my night playing the Sims 4 while boyfriend played PUB G and Forza.

Yesterday, boyfriend worked the day shift. He got home before I even woke up at almost 2 PM and he brought in two packages for me!! I was only expecting my Boxycharm but, I was surprised to find I also had the cutest little box from sweet Carly to open up!!

It was so fun to unwrap!!! And I seriously teared up a bit when I got to what was inside.

An ornament that says “Blogging buddies” on one side and here’s where the waterworks started coming out a bit…

She connected our state outlines on the back!!! I have never received something so extremely thoughtful. ❀ Thank you again, Carly!!! The connections I have made through blogging mean so much to me and it warms my heart to know that it means something to others, too!! ❀

We went out to eat at one of our fave spots, Karved. They had it all spruced up for Christmas this time– last time we went they were decorated for Thanksgiving.

We ordered our “usuals.” It’s hard to pick something new when you know just how good something you’ve already had is.

I still can’t get over their deep-fried pita bread and hummus. So freakin’ fantastic.

I had my French Dip sandwich again. ❀

And boyfriend went with the Beef Tri Tip– he didn’t get it last time but, I’m pretty sure he got it the time before that.

We went into the Target next door for our Starbucks espressos. When we got home, I had to paint my nails. I removed the old polish and filed them while watching Star then, I did my make up and hair. When I was done with all that, I painted them. I thought the color I chose was going to be like a tinselly red but, it’s actually a Grandma pink… oh well lol. I’m just so in love with these nail lacquers I got from Ross— they’re amazing and dry so quickly!

We smoked a blunt then, went to have a drink together before I got dropped off at work. Work was dead dead dead. There were tons and tons of dancers and absolutely no customers. I left at nearly 4 AM when I finally wasn’t in the negative anymore.

Today, I woke up at past 4 PM… I showered right away and took a walk to Albertson’s to pick up my fave Taylor’s Farms Asian Salad Kit. I put it together and watched Star while I ate.

Now, here I am. πŸ˜› I don’t know what I’m gonna do until boyfriend gets home– I sure hope it’s soon though. I’ll probably just read and/or sing lol. Have a nice rest of your weekend, everybody!!

06:43 PM

33 thoughts on “Journal Entry #184

  1. What a great and thoughtful gift!

    I’m jealous of the sandwiches. They both looked so good! I always seem to be hungry when I read your posts. And if I’m not when I start reading, I almost always am by the time I finish.

    Liked by 1 person

  2. That stir fry looks good! Pretty amazed that it came from a kit. πŸ˜› That ornament from Carly is very sweet! ❀ It's one of the many reasons why I always come back to blogging – it connects people. πŸ™‚

    Liked by 1 person

    1. I added the noodles! The kit came with the veggies & sauce. πŸ™‚ It was pretty good! & I love the ornament! Isn’t she the sweetest?! ❀ I am glad that you came back to blogging, Kat!

      Like

  3. That gift is adorable. I need to get my act together and do that next year! And I have been craving French toast for days now…. I guess I know what I’m having tomorrow morning now haha.

    I played Sims 4 today too. Shes about to become dishonest because we needs some money haha

    Liked by 1 person

    1. It was so creative & thoughtful!! ❀ I hope I can come up with something like that next year, too. πŸ™‚ Boyfriend makes french toast so fast! I never knew it was the easy? Hhaha. Did you make some this morning?

      I'm hooked on the Sims 4 again lol. I just wanna play all day. I ended up giving my adult a job because it gets kind of boring without one and her daughter is probably going to finally be a teen when I play later tonight. πŸ˜€ I was thinking about making an honest Sim, too but it seems like it would be so hard!

      Like

  4. I didn’t know you play Sims 4 still! Haha I am still so obsessed with Sims 3 and my computer doesn’t have enough space for Sims 4 unfortunately. I heard the game is just beautiful though. Did you play Sims 3? How would you compare it to Sims 4? And omg I would tear up too if I received a gift like that!! Wow! Your food posts always make me so hungry. That French dip looks amazing! I think I’m craving that now haha

    Liked by 1 person

    1. Gosh! I’ve just recently got back into it & I can’t stop again lol. 😦 Sims 4 really is beautiful & there’s sooo many different things to do!! It does take up a lot of computer space though especially with all the add-ons & stuff!

      I did play Sims 3 but I can’t remember it that much anymore. I do remember that you had to have them make their beds in that one, right? Well, not in Sims 4 lol. I don’t know why that’s all I can think of. πŸ˜›

      Aww I felt like such a softie but, I couldn’t help it. It was so thoughtful!! ❀
      Sorry to make you hungry all the time!! I just love food πŸ˜€ it is my favorite thing to photograph haha.

      Liked by 1 person

    1. Hehe, I needed that French toast in my life. πŸ˜€ & I agree! Leftovers really aren’t that tasty unless eaten later that night. The ornament was the sweetest thing ever, right? ❀ ❀

      Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.