Journal Entry #158

Sunday
October 21, 2018

09:34 PM

Happy Sushi Sunday, everybody! 🙂

Friday night at work was a shit-show. My co-workers were being extra feisty and money-hungry because no one was spending any on them. I left filled with anger at more than one of them around 3 AM. The customers weren’t so bad though, there just weren’t many at all.

Last night was a bit better for me. It still wasn’t the best, profit-wise, but… I can’t complain! A customer cussed me out, called me all types of names… even “loser” like he was 8 years old because I wouldn’t let him buy me a drink. LOL…

Today!! I woke up super late; a little past 3 PM. Boyfriend worked the day shift so he had left by like 10 AM. He came home less than an hour after I woke up.

We saw this Yelp deal for a new AYCE sushi spot called Sushi King.

wp-1540182795001..jpg

I couldn’t make the sign show up in the photo, sorry, it was too bright!! 😛

wp-1540182794961..jpg

It was a really tiny restaurant and every single spot was filled besides the sushi bar. All of the food took forever and a day to come out… it was annoying to wait so long for each dish but, somewhat understandable since there were so many customers and not as many chefs and waitstaff.

wp-1540182794973..jpg

We ordered a lot of food and I know I wasn’t able to capture it all but, prepare to drool over what I was able to get:

wp-1540182794943..jpg
Beef Short Ribs & Beef-Wrapped Scallops Skewer
wp-1540182794913..jpg
Egg Drop Flower Soup ❤
wp-1540182794923..jpg
In the back: Chicken Chow Mein, In the front (from left to right): Salmon, Yellowtail, Cajun Albacore, & Sweet Shrimp Nigiri
wp-1540182794903..jpg
In the back: Sushi Nachos, In the front: Coconut Shrimp Tempura & a tail of the regular Shrimp Tempura
wp-1540182794885..jpg
In the back: Gyoza, In the front: Seafood Salad (left), Seaweed Salad (right)

Everything tasted alright. Nothing was phenomenal and like I said, the wait-time for food was outrageous… we definitely won’t be returning.

I looked up desserts nearby and nearly cried tears of joy when I saw an Insomnia Cookies opened up a couple months ago only 10 minutes away from where we were!! Boyfriend and I would go to the one in Minnesota all.the.time. It was a major obsession of ours. We even cancelled a bit of our food (they hadn’t even started on it yet) at the restaurant after I discovered it on Yelp to save room in our bellies lol.

He gave me the most serious look when I announced the spectacular news to him and said, “They better have my S’Mores Cookie, I won’t believe you until I see it with my own eyes!” We were both more than excited! We paid our tab and rushed out!

wp-1540182794932..jpg

I swear I saw a little skip in boyfriend’s step when he saw the place and interior. He exclaimed, “it even looks exactly the same and oooh there’s my cookie!!” lol. So cute.

wp-1540182794952..jpg

The lady who made our cookie sandwiches told us that Shaq (yes, the huge human man) has been walking around the parking lot and coming over to get cookies a lot lately because his restaurant across the way called Big Chicken is opening up in a couple of days (or  was it weeks?)!! I am so checking his restaurant out when it opens and fingers crossed I will run into him someday! I bet I am only as big as a his calf LOL! She was telling us about shaking his ginormous hand; I was cracking up!!

wp-1540182794983..jpg

Boyfriend got the Deluxe Cookiewich with his fave s’mores cookie on the bottom and triple chocolate chunk on the top and cookies ‘n cream ice cream in between!

wp-1540182794992..jpg

I got the regular sized cookie sandwich with a peanut butter cookie on top and a double chocolate cookie on bottom and mocha almond fudge ice cream in the middle. It was worth all the punishments I’m already going through. We are more than happy to finally have an Insomnia Cookies here in Las Vegas!!! We will be going back often. Screw a lactose-free diet when these are around, okay?!?!

Mmmm… oh my gosh!! I already want another one.

After sushi and dessert, we stopped at the dispensary and the gas station. When we got home… I dealt with my punishments lol sorry sorry for the TMI but it’s true and I’m only telling you because it prevented me from writing this sooner lol… anyways, now here I am. 🙂 I am a little behind on reading blogs and I do apologize but, I have a feeling I’ll catch up soon!

I finished Season 02 of UnREAL yesterday and man, that show is good– cannot wait to start Season 03!! I also read a little more of Map of Days and it’s getting better and better with each flip of the electronic page.

Have a beautiful week, my lovelies! ❤

10:14 PM

siggy

62 thoughts on “Journal Entry #158

  1. Now I have a hankering to get into Insomnia sooner than later!! Seriously the best cookies ever. The sushi looks good, too bad it lacking – that’s the worst when you have to wait for a mediocre meal.

    Liked by 1 person

  2. Again, you’ve made me so jealous with your food lifestyle. Literally live my dream! How do you stay so tiny!!! Those cookies look incredible. I could eat them everyday!!
    Don’t you eat them everyday or you’ll end up shitting yourself and you’ll need a shepoo (don’t think that’s real thing, I hope it isn’t anyway 😂) x

    Liked by 1 person

    1. I know, man… if I didn’t have this freakin’ stomach problem, I’d be eating those cookies everyday!! Maybe I stay thin because I can’t keep any of it in me hahaha. & there you go just crackin’ me up again!! You just came up with a million dollar idea hahahah!

      Liked by 1 person

  3. I’m not that big on sweets, so I’ll pass on those. lol The rest of the food looks so yummy though. I literally just ate, but looking at this is making me hungry again. I had Taco Bell and it was not good at all and didn’t satisfy my appetite.

    Liked by 1 person

    1. Oh I wish I could say I wasn’t too big on sweets but I just have the biggest sweet tooth in the whole wide world lol. I hate when food doesn’t satisfy my appetite! Sorry to make you all hungry again, hehe. ❤

      Liked by 1 person

  4. Wow how rude of that guy to act that way and call you names. So uncalled for.
    And sushi nachos? I literally have never heard of that and if I have I already forgot lol. Too bad the food wasn’t as great as you were hoping, and that the food took forever to come out, I feel like that’s one of the reasons I don’t go back to places. I get it that they don’t have many people but still, maybe they could tell you that you may have to wait some time if they’re short staffed, idk.
    And omg I never heard of that cookie place either, those desserts looks amazing and good. I can’t believe Shaq is around there and is opening a restaurant too lol. I’ll definitely want a review from you lol.

    Liked by 1 person

    1. I know, right? He was ridiculously aggressive. His friend even yelled at him to cut it out but he kept on going about, “I just wanna buy the boring bitch a drink!!” LOL.

      I’m not sure if Sushi Nachos is a common thing, to be honest. 😛 I’ve seen it a couple times at different AYCE spots, it’s just an assortment of raw fish on a crisp wonton chip (or wonton bowl at this one place) with some sauce.

      That’s true! They actually never apologized to us for taking so long & when we cancelled our last bit of food, the chefs actually shouted “thank you” at us… which was kind of rude but I get that they were stressed out. Whatever lol we won’t go back, that’s for sure.

      I know there’s gotta be an Insomnia Cookies in Portland… seriously, best cookies ever. They’re always warm & ooey gooey… mmm. & yeah!! I hope I run into him if I go to his restaurant, I bet he’ll stick around for the first week or so that it opens! He seems like such a cool guy & the lady at the cookie shop said he’s funny & humble/will take pics. 🙂

      Liked by 1 person

      1. 😲😲😲😲😲 I’d knock his ass out for you lol. You guys are allowed to kick those people out right?! I mean they’re harassing you.
        Ah okay that makes sense. Maybe AYCE created it lol jk idk
        Well that’s not good customer service lol.
        Let me do a quick search and if so I’ll try to go this weekend if it’s not too far….. ANNNNNNND…… they do have one here but not in Portland. It’s in Eugene. That’s like an hour away lol ugh. If I ever head down to the outlet mall I’ll try to make the drive out there but idk. I hardly go that way 😣😣
        Omg omg omg if you do meet him TAKE A PICTURE!! he’s a legend lmao

        Liked by 1 person

        1. Hahaha! I love you, Rossy!! Thank you for having my back. ❤ But it's okay, y'know? I don't really care!! He would have loved a reaction like that out of me so I didn't give him one. Men hate nothing more than to be laughed at when they're being serious so that's what I did. 😀 Like… was he really that mad because I didn't want a drink?? Nope.. he was mad because I rejected him & I'm supposed to say "yes" to everything in his eyes.

          ANYWAYS, so sad that the Insomnia Cookies is so far away!! Maybe there will be one opening up closer to you soon!! ❤ & I will def get a picture of Shaq if I see him! 😀

          Liked by 1 person

  5. Sushi Sunday!!! YESS. Let’s please make that a thing! Ugh, sorry work was rough! Noooo good. Makes me so mad that someone spoke to you like that. I’d like to give um’ a piece of my mind.

    Oh no now I’m craving seaweed salad. MMMmm !

    Insomnia cookies is sooo good.
    xo

    Liked by 1 person

    1. Hahaha yes!! Sushi Sunday is SO a thing. ;D & oh those men are silly!! They get upset over such small rejections, I am not too worried lol. But thank you for always having my back!! ❤

      Seaweed Salad is sooo yummy, right!? How can something so simple be so full of flavor!! ❤ & don't even get me started on Insomnia Cookies… !!!!

      Liked by 1 person

  6. First off, some customers just need to chill! You are there to have a good time, not cuss out the hard working people! Second, why does raw fish take so long to come out? Third, I NEED that ice cream place to open in Houston!!!!!

    Liked by 1 person

    1. Haha seriously, I don’t get why they want to act that way sometimes… 😛 & right?! It doesn’t even need to be cooked! Just slap it on the plate & bring it to me lol. I am surprised there isn’t an Insomnia Cookies in Houston!!

      Liked by 1 person

  7. Oh my gosh, those cookie sandwiches look divine!! I’ve been craving a cookie sandwich lately anyway and now this haha. 😍 also the seafood and sushi does look amazing, it’s too bad they were only all right! It’s always such a bummer when you have to wait for forever for food and then it doesn’t even taste worth the wait!

    Liked by 1 person

  8. Oh god those cookies look amazing!!
    I had the MOST incredible dessert the other day, it was called an Eton mess. It was served in a Mason Jar had lemon curd on the bottom, broken meringue pieces, vanilla ice cream and raspberry coulee mixed through it and fresh strawberries on top. It was incredible!!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.