Awesome Blogger Award

I was nominated by two of my absolute favorite bloggers: Julie and Britney for the Awesome Blogger Award! Thank you so much for the nominations, girls! ❤

What is it?

“This is an award for the absolutely wonderful writers all across the blogging world. They have beautiful blogs, are kind and lovely, and always find a way to add happiness and laughter to the lives of their readers. That is what truly defines an awesome blogger.”

Created by Miss Maggie @ Dreaming of Guatemala

The Rules:

  • Thank the person who nominated you
  • Tag it under #awesomebloggeraward in the Reader
  • Answer the questions your nominator gave you
  • Nominate at least 5 awesome bloggers
  • Give your nominees 10 new questions to answer
  • Let your nominees know that they’ve been nominated

Britney’s Questions:

What type of music is your favorite?
I don’t really have a favorite type of music. It depends on my mood but I like pop, hip hop, rap, R&B, soft rock. I like songs I can sing along with.

What is your favorite thing about the blogging community?
My number one favorite thing about the blogging community is the people. All the bloggers I’ve come across are so kind, supportive, and open-minded.

What is one thing about the blogging community that you would change?
About the blogging community? Nothing really! Maybe get rid of people who follow and unfollow you right away. Mark their accounts as spam or something.

Do you prefer candles, wax melts, or incense?
I love candles. Wax melts and incense sticks are too strong for me. I get headaches.

What is one bad habit that you have?
I have so many bad habits. Eating before I go to sleep is one.

Which is more important to you, beauty or fashion?
I think fashion is more important but not sure if I like it better or anything like that.

How would you describe your style?
My own. Really, I dress very weird. Sometimes my boyfriend has to tell me that it’s too much. Most of the time I already know I’ve piled on too many patterns or un-matching colors but boyfriend always confirms, hahaha. I don’t always change either.

Do you prefer Halloween or Christmas?
Halloween, for sure!

What is something you’ve learned since you started blogging?
I’ve learned how to fit writing into my day everyday.

Do you like Lemonade or Iced Tea more?
Unsweetened Iced Tea, please!

Julie’s Questions:

What’s on the top of your wishlist right now?
Hmm, I got what I wanted for Christmas. On the top of my wishlist now is this other subscription box I want to try!

If you could pick up a skill while you slept, what would you learn?
Wow, that’d be awesome! Is singing a skill? If it’s not; I choose acting. Or are those both talents that aren’t learnable? Ugh. Okay…I choose organization skills. I wish I could learn how to keep my shit put together.

If you knew that in whatever career you choose, you would never gain fame, prestige, or money from it, what would you want to do?
I would be a writer or editor. But how would I have a career that doesn’t pay me money? I’d be homeless!

Is there something you wish you could tell your parents?
No, I tell them everything I need to. Except maybe I’d tell my mom, “sorry, I never answer the phone when you call but I’m sick of hearing the same things over and over. Love you!”

What is the biggest pet peeve of yours?
I have a lot…I don’t know which would be my biggest one but right now, I can think of how much I hate when my finger nails scratch on paper.

How do you deal with rude family members?
I ignore them.

What’s more important to you, health or happiness?
Happiness! I wouldn’t be happy if I was super unhealthy for some reason though.

Are white lies okay?
In my opinion, yes.

What’s your favorite Disney film? If Disney is not your thing, what is your favorite film?
I choose Mulan.

What do you do when you’re alone for long periods of time?
Read or sing on the Smule app, lol

The 5 Awesome Bloggers I Nominate Are:

  1. Rossy @ AyR Galaxy
  2. Laken @ Dazed and Still Dreaming
  3. Pamela @ Starring Pamela
  4. Jess @ Grubbing With Jess
  5. Ashley @ Practicing Imperfection

You don’t have to play along if you don’t want to but I think the 5 of you are all “Awesome Bloggers” and you deserve this award even if you don’t want to answer my questions (below). If you don’t want to make a whole post on your own blog, I’d still enjoy reading your answers to my questions in my comments section, if you’d prefer–that goes for any of you reading this! 😉 I won’t be offended if you ignore this whole post altogether, either, I promise. I know a lot of you hate awards and tags but I still love them, sorry…not sorry!

My 10 Questions:

  1. At what percentage is it time to charge your phone?
  2. If you could travel anywhere but, it has to be outside of the USA, where would you choose to go?
  3. What animal would you choose to keep as a pet? (It would love you and be house-trained.)
  4. If you were on death row, what would your last meal be? (They let you choose whatever you want.)
  5. What would your dream kitchen look like?
  6. What was your favorite meal as a child? Has it changed now that you’re an adult?
  7. What is your favorite/most used phone app?
  8. Are you a multi-tasker?
  9. Do you need noise to fall asleep to or complete silence? If you need noise, what kind?
  10. If you could choose; how would you choose to die?

newproject_1_original_tujmsfcs2r2

39 thoughts on “Awesome Blogger Award

  1. I like all kinds of music too. I also hate the follow/unfollow game too. I recently had a blogger follow me on instagram and then unfollowed me not too long after I followed back. Then yesterday I see they followed me again. I didn’t follow back this time. lol

    Liked by 1 person

  2. I’ve never heard of a wax melt, that sounds very interesting although I am a candle person myself. They bring a certain mood in my opinion. I agree tho on marking people that follow and then immediately unfollow as spam. It’s so misleading to me and not cool. Anyway, love your post! Congrats on the nomination!

    Liked by 1 person

    1. You might like wax melts! They’re super fun! But I totally agree about the mood candles bring, they’re relaxing and romantic. The smell is never too strong, that’s why I like them best. 🙂 Yeah, it’s weird when they follow me and then I go to look for them to check out their page the next day and they’re gone? Lol. Oh well.
      Thank you for reading!! ❤ 🙂

      Liked by 1 person

    1. LOL! I am guessing your phone auto-corrected my name?!?
      That makes me so happy to hear that you look forward to my posts!!! 💖💖 Thank you so much, Dom!
      And oh my gosh, yes, girl…I’ll add you on Smule lol, don’t listen to my singing though hahahah.

      Like

  3. That’s my favorite thing about the blogging community as well. I’ve made a lot of friends along the way and I’m sure I’ll keep coming across more people in the future 🙂

    And my style is my own too. It’s very undefined and almost a mix of trendy (but not really) with casual/comfortable. Idk, it’s very hard to explain my style, but that’s one of the reasons I’m doing my OOTDs, to show people how I dress, because I don’t follow the crowd in terms of fashion LOL

    And thanks for nominating me doll, you’re too sweet! ❤

    1) It depends, I charge my phone before I leave the house no matter the percentage (if its below 65%), but if I'm at home, I tend to wait until it's practically 15% lol.
    2) Easy, Japan!
    3) Hmmm, I think I'd still have a dog, I can't think of any other animal I'd like to have than a dog LOL. I still technically want a companion who's willing to be a couch potato and go out jogging with me and play fetch etc. 🙂
    4) LMAO, Alex and I were talking about this last time… Uhm… Definitely Toky Ramen from my favorite Japanese restaurant, some of Alex's sushi, and a delicious waffle from The Waffle Window haha
    5) I've thought this over many times. I would like a bright kitchen, white walls, and white cabinets etc. It has to be spacious, with a kitchen island. It's very simple but elegant lol.
    6) I used to love pancakes and still do, so no, nothing has changed. LOL.
    7) I use IG a lot..
    8) Kind of, I can do many tasks at once but I prefer only doing one at a time. However, multi-tasking can be efficient lol.
    9) I do not need noise to fall asleep.
    10) In my sleep. I'd be terrified to drown or die in a fire. I've had nightmares about drowning and I wake up scared for my life and out of breath every single time.

    Liked by 1 person

    1. Yeah, I really do love the blogging community. Everyone is so kind. ❤ I love making new friends all over the country and the world, it's so interesting!
      I love your style!! I just put on whatever I see first LOL
      You're welcome!! I adore you and your blog! ❤ Thanks for answering my questions!!
      When I nominated you and wrote that question about traveling outside of the US, I was like I know what Rossy's gonna say!! Hahah! And for the animal question…what if ANY animal you chose would be a couch potato and go jogging with you? Would you still pick a doggie?
      Sometimes I think I want to die in my sleep but I also want to know when I'm dying, too. Hmm.
      I had fun reading your answers!! 😀

      Liked by 1 person

      1. Awh that means a lot doll! ❤ I love your blog as well 🙂
        Hahaha yeah, you already know me too well or perhaps I just mention it too much on my blog lmao
        Hmm….yeah, idk? I like koalas, but they don't run LOL. And cheetahs are fast, but then again, they're just as big as dogs LOL so that may work hahaha
        LOL that's very true. Sometimes I go to sleep mad at Alex, it would be a shame if I died in my sleep and never makeu up with him. 😦

        Liked by 1 person

        1. Hahah we had a conversation I remember about it. 🙂
          Aw, koalas are cute. In this scenario, the koala will run just as fast as you!
          You should never go to sleep mad at him! But I can’t lie, I’ve gone to sleep mad at my bf a few times too.

          Liked by 1 person

  4. Thanks so much for nominating me 💜 sorry it took me so long to comment! I definitely will be doing this, I’m finally getting around to posting some of the awards I’ve gotten nominated for lately. I’ve just been so out of the loop! I’m working my way back in. Congrats (:
    I have many bad habits, too, you’re definitely not alone!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s